Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op een koude ochtend..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op een koude ochtend..

knappe reeks
    met eerste als voorkeur
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Knap werk
      Groetjes Hendrika

Comment

komt daar een plantenspuit of andere watervernevelaar aan te pas of is dit 'puur natuur' ??
        u blogt toch ook ? grow for it - Sony α300 - SAL 18-250, Minolta 50 f1.7, Minolta 35-70 f4 macro, Sigma 105 f2.8 macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the666bbq Bekijk bericht
          komt daar een plantenspuit of andere watervernevelaar aan te pas of is dit 'puur natuur' ??
          Puur natuur . Bij bepaalde omstandigheden kom je dit tegen.
          Wat de criteria nu juist zijn weet ik niet, maar vermoed wel dat er meer kans is op een koudere ochtend.

Comment

De voorgrond van de derde vind ik net iets te druk, maar ik weet het, dat heb je (als je niet aan ijskast-fotografie doet) niet direct in de hand.
            De eerste vind ik bijzonder mooi; kleuren, scherpte, sprankelende foto, houding van het model, compositie,... Prachtig gewoon.
            Spijtig dat de uitsnede van de tweede iets te krap is (had er graag de "knieën" van de voorste poten bijgezien), anders had deze mijn voorkeur genoten, vooral dan vanwege de mooie kleuren.

Maar toch alle drie opnamen om jaloers op te zijn.

Groeten,

Geert

Comment

Prachtige macro's, loepzuiver en scherp. Met een voorkeur voor de derde.

Comment

Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, leuke pose van uw model (zijn alledrie wel )
                Denk dat de vlieg indd last heeft van grootheidswaanzin en zich als stier wil voordoen ... OLEEEEEEE
                Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

Comment

Working...
                X