Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
nog even muggeziften nu naar perfectie toe: trek die grassprietjes/dennenaalden de volgende keer uit of druk ze de andere kant op en die is zo hof-waardiger
Ik weet het David maar daar moet ge op dat moment ook aan denken hé?
Deze reeks heb ik ook maar voor de fun gemaakt..
Maar merci voor de tip..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik ben normaal niet zo tuk op die overdreven bewerkingen van de laatste tijd (valt het op?), maar deze speciale sfeer kan ik best wel smaken. Het feeërieke licht en de felle kleur van de paddestoel, in combinatie met de sprookjesachtige titel, zorgen ervoor dat ik deze prent best in een sprookjesboek zie belanden...
Wat mij betreft
Zo zie je maar Spikke - ik ben niet voor één gat te vangen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De sfeer van de 1e foto valt zeker in de smaak hier. Maar helaas is het zwart erg dichtgelopen en dat vind ik toch erg storend. In de achtergrond zie ik ook hele stukken verscherpt ruis( tenminste daar lijkt het op) terwijl andere stukken wel mooi rustig zijn.
Daarom vind ik de minder bewerkte foto toch mooier
Ik ben normaal niet zo tuk op die overdreven bewerkingen van de laatste tijd (valt het op?), maar deze speciale sfeer kan ik best wel smaken. Het feeërieke licht en de felle kleur van de paddestoel, in combinatie met de sprookjesachtige titel, zorgen ervoor dat ik deze prent best in een sprookjesboek zie belanden...
Wat mij betreft
Zo zie je maar Spikke - ik ben niet voor één gat te vangen
Greetz, Kariboe
Een persoon mag dan ook eens veelzijdig zijn vind ik..
Normaal post ik deze toestanden niet maar je moet al eens iets gewaagder proberen vind ik. Merci Kariboe.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment