Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je hebt daar in het mos onscherpte en de pad is toch superscherp. Dit roept vraagtekens op. Dit niet om afbreuk te doen op het geheel want dit is echt geslaagd
Je hebt daar in het mos onscherpte en de pad is toch superscherp. Dit roept vraagtekens op. Dit niet om afbreuk te doen op het geheel want dit is echt geslaagd
Vandaar dat ik vroeg of hij dof stacking had gebruikt. Het is bijna onmogelijk anders zo'n foto te maken. Wel een uitstekende keuze om dat in deze foto toe te passen maar het was inderdaad mooier geweest als ook het mos overal scherp was geweest.
Je smijt met smiley's ... en met reden. Sterk staaltje macrofotografie
Zo eentje zou ik ook willen maken, ook al weet ik niet hoe het komt dat het mos op de voorgrond scherp is, dan een stukje niet en de pad weer wel.
Je smijt met smiley's ... en met reden. Sterk staaltje macrofotografie
Zo eentje zou ik ook willen maken, ook al weet ik niet hoe het komt dat het mos op de voorgrond scherp is, dan een stukje niet en de pad weer wel.
omdat ik maar 2 opnames heb kunnen maken , eentje focussen op de mug en eentje op de pad. Ook al gebruikte ik een f16 voor scherp mos tussen de mug en pad zou ik er een derde hebben moeten nemen maar daar had ik de tijd niet meer voor
Comment