Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Je tweede vind ik een mooie, de mug verdeelt zich goed in beeld.
De eerste werkt voor mij niet zo goed, vind hem wat de druk, maar da's een kwestie van smaak.
Marleen
doe mij ook maar je eerste
daar zie je de jager nog
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
de tweede vind ik een hele knappe
maar die eerste vind ik helemaal niet lekker kijken:
heb je deze toevallig een kwart gedraaid? want het licht valt op de onderkant van de spin, en dat lijkt me wel heel bizar.
ik denk dat de foto er beter zou uitkomen moest je ze een kwartslag naar links geven, zodat de spin ondersteboven hangt
(het is een tijgersping, dus die hangen in principe altijd ondersteboven )
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
de tweede vind ik een hele knappe
maar die eerste vind ik helemaal niet lekker kijken:
heb je deze toevallig een kwart gedraaid? want het licht valt op de onderkant van de spin, en dat lijkt me wel heel bizar.
ik denk dat de foto er beter zou uitkomen moest je ze een kwartslag naar links geven, zodat de spin ondersteboven hangt
(het is een tijgersping, dus die hangen in principe altijd ondersteboven )
Inderdaad ,deze foto heb ik inderdaad een kwartslag gedraaid,ik vond hem zo beter.
Bedankt voor de reactie.
Grt
Theike
Comment