Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hanging there. (+update)
Collapse
X
-
-
-
Re: Hanging there.
Mooie kleuren, goed gezien en origineel.
Hier op mijn scherm zie ik echter een heel stuk stengeltje niet (onder de bloem) waardoor er nu een steeltje staat, dan niks en dan een zwevend bloemetje met het beestje aan. Of is dat nu net de bedoeling van "Hanging there" ?
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk berichtMooie kleuren, goed gezien en origineel.
Hier op mijn scherm zie ik echter een heel stuk stengeltje niet (onder de bloem) waardoor er nu een steeltje staat, dan niks en dan een zwevend bloemetje met het beestje aan. Of is dat nu net de bedoeling van "Hanging there" ?
Marleen
Comment
-
-
Door de harde toonzetting verdwijnen een paar elementen... en dat is jammer want dit kon een hele leuke plaat worden...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Prachtige foto zeg, hij hangt daar fraai ! Bij mij ook met zeer veel moeite een heel klein beetje detail in bovenste deel stengel, misschien een ietsje oplichten. Maar zowiezo vind ik het een heel mooi plaatje ;-)Canon EOS 300D
Comment
-
Ik vond het sterke contrast tussen de schaduwzijde en de belichtte bloem wel wat hebben, en had het daarom geaccentueerd.
Na het herbewerken van de foto was ik er pas van overtuigd dat jullie gelijk hadden
Een hele grote merci voor het ventileren van jullie mening
Comment
-
Re: Hanging there. (+update)
Heel origineel en de update is idd beterGroetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIk vond het sterke contrast tussen de schaduwzijde en de belichtte bloem wel wat hebben, en had het daarom geaccentueerd.
Na het herbewerken van de foto was ik er pas van overtuigd dat jullie gelijk hadden
Een hele grote merci voor het ventileren van jullie mening
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Yep, update stuk beter en bedankt voor je uitleg. Idee prima en nu ook goed in beeld gebracht.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
een juweeltjeZonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
Knappe plaat zeker de aangepaste versie, de contrasten maken juist het verschil
groeten Luc.BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography
Comment
Comment