Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
dat je die dingen alleen al ZIET ...
indrukwekkend!
Amaai nog nie! Bij ons zeggen ze van zoiets "straffen toebak" !
Knap hoor, ik moet er zelfs goed naar kijken om het hier te zien laat staan dat ik het buiten, in 't gras zou zien
Marleen
dit is weer ongelooflijk hoor! waar vind je zulke beestjes?
en dan leg je die nog schitterend vast!
alleen had je bij die tweede wat aanwijzingen op mogen zetten, want ik kan er kop nog staart aankrijgen, letterlijk dan
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Komen jullie ook allemaal van Mars?
Of denkt iedereen nu echt dat Devid ergens in Afrika woont?
Corrigeer me als ik fout zit, maar dit is toch een exemplaar in gevangenschap?
Niets mis mee. Anders krijg je dit wellicht nooit voor je lens.
Deze 'modellen' haal je (naar mijn mening) pas voor je lens als je alle kneepjes van het vak kent. En dat is bedoeld als compliment
Altijd zalig om jou foto's te zien, alhoewel ik deze liever in een natuurlijke omgeving had gezien. Wordt vervolgd?
ps: ik ga me dood schamen als ik de bal hier mis sla
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
mooi beestje zou ik zeggen
ik ga voor je eerste het is alsof hij wil zeggen ben ik dan niet mooi zo met dat hoofd een beestje schuin
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment