Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Juffers (lantaarntje en houtpantserjuffers)
Collapse
X
-
-
-
Re: Libellen
mooie zachte kleuren en goede scherpteWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
Mooie reeks. Mijn voorkeur gaat naar de tweede omdat het eens een andere compositie is dan gewoonlijk met juffers. Dit zijn echter geen libellen maar juffers. Is de eerste geen bewerkt lantaarntje?De laatste 2 zijn houtpantserjuffers.
mvg,
Pablo
Comment
-
Mooie reeks. Mijn voorkeur gaat naar de tweede omdat het eens een andere compositie is dan gewoonlijk met juffers en ik vind ze wel geslaagd . Dit zijn echter geen libellen maar juffers. Is de eerste geen bewerkt lantaarntje? De laatste 2 zijn houtpantserjuffers.
mvg,
Pablo
Comment
-
oeps het zijn inderdaad juffers.
heb het in de tekst al aangepast maar de topictitel kan ik niet bewerken.nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk berichtheb het in de tekst al aangepast maar de topictitel kan ik niet bewerken.With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichttoch wel hoor Klik op Aanpassen en daarna op de knop "Meer opties"nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500
Comment
-
Re: Juffers (lantaarntje en houtpantserjuffers)
Voorkeur voor de eerste
Grt
TheikeMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
Die tweede springt er uit door de schitterende en ongewone kleuren en het leuke en creatieve camerastandpunt
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Nog enigszins origineel uit de hoek komen tussen het (over)aanbod aan juffers en aanverwanten, is geen sinecure. Met je 2de ben je daar volgens mij in geslaagd. Mijn voorkeur dus voor nr 2, origineel standpunt en dito compositie, heerlijke kleuren.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
Comment