Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eens wat anders en verdienstelijk, maar persoonlijk vind ik dat er iets meer DOF mag zijn, die katteoogjes verdienden net iets meer aandacht.
groeten Luc.
Mooie kat, goede compositie maar de scherptwe ligt net op het snuitje had die op de ogen gelegen dan was hij perfect geweest.
De ogen zeker bij een kat moeten mooi helder eruit springen.
Mooie kat, goede compositie maar de scherptwe ligt net op het snuitje had die op de ogen gelegen dan was hij perfect geweest.
De ogen zeker bij een kat moeten mooi helder eruit springen.
Eens wat anders en verdienstelijk, maar persoonlijk vind ik dat er iets meer DOF mag zijn, die katteoogjes verdienden net iets meer aandacht.
groeten Luc.
ja inderdaad, dat dacht ik eerst ook , maar vond doordat nu enkel het neusje scherp was, er meer diepte instak, zodat de kat precies uit scherm komt (of hoe leg ik dat nu deftig uit ;-)) en zo de foto toch ook "iets" heeft
maar 'k zal volgende keer de oogjes int oog houden :-)
ja inderdaad, dat dacht ik eerst ook , maar vond doordat nu enkel het neusje scherp was, er meer diepte instak, zodat de kat precies uit scherm komt (of hoe leg ik dat nu deftig uit ;-)) en zo de foto toch ook "iets" heeft
maar 'k zal volgende keer de oogjes int oog houden :-)
An
Ik snap wat je bedoelt. Wat mij eerder 'stoort' is de groene vlek links onderaan..
Comment