Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drops of Jupiter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Drops of Jupiter

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
    Knap Specialekje.
    hier volg ik in mooie waarneming

gegroet

jagertje

Comment

In tegenstelling tot sommige opmerkingen hier over de achtergrond, vind ik nu net dat deze de foto mee apart maakt. Het gemoireerde effect, waarmee je het platgetreden pad van de egale achtergrond verlaat, vind ik persoonlijk knap. De Jupiter-drops maken hem fris terwijl hij heerlijke, warme, diepe kleuren heeft. Allez, bottom line : ik vind het een erg knappe foto.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
        In tegenstelling tot sommige opmerkingen hier over de achtergrond, vind ik nu net dat deze de foto mee apart maakt. Het gemoireerde effect, waarmee je het platgetreden pad van de egale achtergrond verlaat, vind ik persoonlijk knap. De Jupiter-drops maken hem fris terwijl hij heerlijke, warme, diepe kleuren heeft. Allez, bottom line : ik vind het een erg knappe foto.
        Marleen
        ik kan hier volledig in volgen ,vind het mooi gedaan,je ziet dat het een bewerkte foto is maar ik denk dat dit hier de bedoeling was

Comment

Hou deze ben ik op one exposure tegen gekomen maar ik ben daar niet in gelogd bij deze proficiat, je moet het maar doen zeg ik altijd, one is gewoon internationaal man.

Comment

Erg mooi. De achtergrond kan mij ook zeker bekoren; apart.
            Sandra

Comment

Ik vind de achtergrond mooi, de druppels helder en de compositie dik in orde.
              Groetjes Marlies

https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

Comment

maar goed dat ik vandaag wat tijd vrij gemaakt heb anders had ik deze gemist
                enn zeer knappe bewerking van je achtergrond
                past bij dit plaatje
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Das een specialleke
                  Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robolop Bekijk bericht
                    Hou deze ben ik op one exposure tegen gekomen maar ik ben daar niet in gelogd bij deze proficiat, je moet het maar doen zeg ik altijd, one is gewoon internationaal man.
                    als dit zo is proficiat is mooi van scherpte en ook de kleuren
                    groeten
                    jagertje

Comment

Working...
                    X