Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt voor de complimenten. Dat doet deugd te lezen dat ik met mijn budget-macro toch wel plaatjes kan schieten die anderen kunnen bekoren.
@bobo_igor, svendc: wat de scherpte betreft. Ik had het gevoel dat de eerste toch wel scherp is waar het moet. Volgens mij is de scherptediepte kleiner dan op foto 2. Er stond ook behoorlijk wat wind toen ik deze geschoten heb, dus het was mikken en wachten op wat windstilte alsook op het goeie licht, want de zon ging en verdween achter de drijvende wolken.
Zelf ga ik voor de indringende blik van de eerste met de kleuren van de 2de. Ik heb jullie adviezen dus even gevolgd, kleur wat opgetrokken, ietsje verscherpt (unsharp mask) en een update geplaatst.
ik ga voor je derde
die is mooie scherp iets wat ik bij de 1en2 een beetje mis
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment