Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zwart met witte stippen en stekels ter verdediging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zwart met witte stippen en stekels ter verdediging

Twee knappe plaatjes van een diertje dat idd niet makkelijk te platen is, de eerste vind ik echt wow !
    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

Comment

Inderdaad heel mooi vastgelegd.
      Prachtige compo en bg!
      (Je hebt wel zo'n beetje als 'handelsmerk' om je foto's wat over te verscherpen hé?! Ieder z'n smaak natuurlijk)
      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Als dat geen HoFke wordt, zeer mooi Lena

gtjs,

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Dit moet em zijn...
          mag ik ook eens vragen hoe jullie dat doen zoals hier bij de reactie van nena, een link invoegen met daarop een woordje tekst met een verwijzing naar...,het is waarschijnlijk simpel ,maar k'ben ook niet lang naar school geweest en ikzelf vind het gewoon niet
          thanks aan die mij wil helpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            mag ik ook eens vragen hoe jullie dat doen zoals hier bij de reactie van nena, een link invoegen met daarop een woordje tekst met een verwijzing naar...,het is waarschijnlijk simpel ,maar k'ben ook niet lang naar school geweest en ikzelf vind het gewoon niet
            thanks aan die mij wil helpen
            als je een reply typt, dan typ je het woord waar de link in moet komen en selecteer het woord, dan klik je op het symbooltje met het wereldbolletje, vlak onder het smileylogo. (als je je muis erboven houd dan verschijnt er "link toevoegen") Dan typ je het adres van de website en klik op ok.

ik hoop dat dit duidelijk genoeg is anders vraag je het maar hé.

Ivm de foto's: voor mij die tweede. Prachtige reflectie, komt precies uit m'n scherm gekropen...
            allebei heel prachtig trouwens maar die tweede heeft net dat ietsje meer voor mij
            stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
            BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

Comment

als je een reply typt, dan typ je het woord waar de link in moet komen en selecteer het woord, dan klik je op het symbooltje met het wereldbolletje, vlak onder het smileylogo. (als je je muis erboven houd dan verschijnt er "link toevoegen") Dan typ je het adres van de website en klik op ok.

bedankt voor deze uitleg k'voel mij weeral een beetje slimmer

Comment

Working...
              X