Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
edit: en misschien had je de lens iets evenwijdiger moeten nemen...
het kontje is scherper dan het kopje ;-)
jammer dat een iemand als jij zulk commentaar geeft,snap uberhaupt niet dat je hier nog post want volgens jou eigen woorden op een ander forum is dit een asslickersforum waar niemand eerlijke kritiek geeft toch?? ik zal niet gauw op deze manier reageren, maar vind dit zooo hypocriet!!
Appelboom, jij moet echt scherp zien of ik slecht.
Voor mij is deze foto perfect.
jah...
de foto die er nu staat is perfect, de andere commentaar die ik gaf past bij een andere foto of de onbewerkte versie...
personelijk vind ik het zeer zwak dat deze geswitcht is omdat nu mijn eerste commentaar in het niets valt...
maar natuurlijk zal daar niks van waar zijn...
hopelijk is de topicstarter zo eerlijk om dit te bevestigen
@bogo2
ik post waar ik wil
natuurlijk als je zo'n commentaar leest op een mooie foto dan is dat hypocriet
dus ik begrijp je reactie (maar het is nu niet dat ik op elke foto kritiek heb)
en van die asslickers begrijp je zeker en vast wat ik bedoel...
ze posten 9/10 elke keer hetzelfde antwoord
is dat beoordelen?
of iemand die net begint en het zit verkeerd, en die krijgt enkel positieve commentaar
de foto die er nu staat is perfect, de andere commentaar die ik gaf past bij een andere foto of de onbewerkte versie...
personelijk vind ik het zeer zwak dat deze geswitcht is omdat nu mijn eerste commentaar in het niets valt...
Als iemand zijn oorspronkelijke post aanpast staat dit duidelijk onderaan vermeld !!!
Zeg, wat scheelt er met jou?
Kijk in de exif mister superman:
Last Modified Date/Time = 2009:07:14 17:19:18
En om je gerust te stellen. De mod liet me weten dat de foto boven de toegestane 400 kb zit. Dus vanavond ga ik hem even downsizen. De bewerkingsdatum zal dan wel veranderen.
Comment