Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zou de foto zelfs nog liever hebben zonder het "beestje", vind hem volledig in zijn geheel prachtig , en nu wordt mijn oog naar "beestje" getrokken, zou ik liever niet gehad hebben, zodoende ik de foto in geheel kon blijven bekijken
Jeannot, je doet ook altijd net iets "anders dan anders".
Alweer sterk. Het "paarse dotje" vind ik net wel passen. breekt de kleur een beetje en, jou kennende, als het je niet aanstond had je het wel weggehaald.
Vind het ook een prachtige opnamene.
Ben het wel met de spreker hiervoor eens dat zonder het lieverheersbeestje het ook heel erg mooi zou zijn.
Maar ja dan past de titel weer niet
ik zou dat paars zeker niet weghalen, dan zelfs eerder eentje bijzetten
prachtig plaatje, neemt me helemaal mee naar de wereld van die beestjes. Het is wel wat donker, maar op een of andere manier ondersteunt dat het verhaal wel. Beetje grimmig he.
zo een mooie bijna gemist
zou zo ook niet graag op voedsel jacht gaan maar staat er wel mooi op
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment