Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Amai, ik moest even kijken voor ik zag hoe het plaatje in elkaar steekt. Een specialleke. Mooi geschoten op het juiste moment, maar toch blijft hij mij wat rommelig overkomen.
ik heel de tijd maar aan het zoeken...
"wat voor een spin is dat..."
goed bezig ...
het is geen spin...
het ziet er iets manta achtigs uit
hij staat er zeer scherp op
leuk moment
het staat wel redelijk krap en centraal in de foto
eindelijk ik heb het gevonden ik hem al vier keer opnieuw bekeken en nu zie ik het ,wat voor raar beest is dat
wel heel mooi vastgelegd maar komt wel wat moelijk over
eindelijk ik heb het gevonden ik hem al vier keer opnieuw bekeken en nu zie ik het ,wat voor raar beest is dat
wel heel mooi vastgelegd maar komt wel wat moelijk over
Phyllocrania paradoxa of ook wel ghost mantis genoemd..... meesters in camouflage
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment