Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een mooie, ookal lijken de ogen niet scherp vind ik, maar dat zal wel aan mij liggen.
Composietogen geven dikwijls een indruk van onscherpte, hier waarschijnlijk omdat het rozige deel en het groenige deel van de ogen niet scherp van elkaar afgelijnd zijn. Het zwarte puntje is echter wel scherp, wat indiceert dat het rechteroog mooi in het scherpteveld ligt. Dat zwarte puntje is trouwens een optisch effect dat ontstaat doordat je plaatselijk "recht" in de composiet-oogjes kijkt.
Een mooie, ookal lijken de ogen niet scherp vind ik, maar dat zal wel aan mij liggen.
de ogen van een hierondula zijn glaasachtige bollen, precieus glazen knikkers en daarin het zwarte oogvlekje, dat maakt het moeilijk om een volledig scherp oog te krijgen en vandaar de scherpte die ligt om zijn vangarm en mond
Comment