Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bidsprinkhaan...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bidsprinkhaan...

Dan ga ik een beetje tegenspartelen
    Hoewel de foto technisch OK is, vind ik het licht veel te hard en daardoor mist de plaat sfeer en karakter.
    Sorry Hilde, een gemiste kans - we moeten het nu eenmaal doen met het licht dat we krijgen
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Dan ga ik een beetje tegenspartelen
      Hoewel de foto technisch OK is, vind ik het licht veel te hard en daardoor mist de plaat sfeer en karakter.
      Sorry Hilde, een gemiste kans - we moeten het nu eenmaal doen met het licht dat we krijgen
      Greetz, Kariboe
      Ik vind dat ik Kariboe hier moet bijtreden, denk niet dat je deze kerel elke dag voor de lens kan krijgen, mooie compo fasinerend diertje maar hier zat meer in.
      Wat me wel stoort naast het harde licht is de nogal vrij grote ruis iets wat ik hier wel vaker zie en waar bijna nooit wordt op gewezen, hoe goed de huidige toestellen mogen presteren een hoge ISO leverd nog steeds ruis op, vraag me tevens af waarom je met dergelijk meer dan voeldoende licht aanwezig gekozen hebt voor een ISO van 640 ?
      Het blijft een zeer mooie waarneming en de foto heeft veel in zich om een topprent te zijn maar net niet.
      groetjes Luc.
      BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Jullie hebben gelijk met het harde licht. Hoewel ik vind dat het toch niet zoooo storend is. Het was al in de late namiddag en die zat daar mooi te zonnen. De ruis heb ik niet weggewerkt, dat had ik dus beter wel gedaan. Voor de iso had ik beter wat lager gezet, maar ja bij zo'n enige kans wou ik hem echt scherp.
        Nena, hier vind je ze spijtig genoeg niet. Heb deze na lang zoeken in de Provence gevonden. Ze zitten uiterst goed gecamoefleerd tussen het gras.
        Groetjes Hilde
        http://hildeg.smugmug.com/

Comment

Working...
        X