Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze onderbelichte roos lag in mijn archief en heb ik gebruikt als proefkonijn, pardon proefbloem,voor een trialversie van ACDSee Pro 3.Dat programma werkt zeer goed.
Dank u wel aan alle bezoekers en aan iedereen die commentaar gaf.
Bewegingsonscherpte was misschien de oorzaak van het gebrek aan kwaliteit.
Ik heb in die trialversie van ACDSee Pro.3 de scherpte ook niet zeer hoog opgedreven om de ruis in bedwang te houden.
Overigens kan ik met mijn oudere pc de Jpegs zeer goed bewerken met dit programma.
Er ontbreken wel"lagen",die ik (nog)niet gebruik.
Voor het bewerken van NEFs /RAWs moet je wel een sterkere pc hebben,de Raw converter bevalt me zeer maar werkt traag(bij mij)
Comment