Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij deze beestjes moet je heel snel zijn en heb je geen tijd om andere instellingen te zoeken.
Ook kon ik er niet recht achter gaan staan, anders stond ik in zijn zon.
Daar heb je gelijk in, maar niemand verplicht je om elke foto in showcase te plaatsen.
Ik volg Bouk. Een foto van een vlindertje op steentjes, dan verwacht je een vlijmscherp geheel (veel bewegen doet hij daar niet meestal). Ook van bovenaf geschoten, dus de kans is bestaand dat de volledige breedte van de vleugeltjes in de "zone" vallen
Had onderaan wel meer ruimte mogen hebben,toch mooie kleurtjes.
Je moet er VROEG bij zijn zodat ze nog niet opgewarmd zijn,dat maakt de zaak veel gemakkelijker.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment