Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Groot dikkopje, boomblauwtje, bruin zandoogje.
Nr.3 vind ik het meest geslaagd. Het licht is wat zachter, en de kleuren wat mooier.
De eerste 2 foto's komen onnatuurlijk scherp over. Misschien komt het ook wel door het harde licht. Kan er niet echt de vinger op leggen.
:30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:
Mooie reeks Bart.
Der is daar toch wel wat te zien op die Kievitsheide.
groetjes
moniq
Er zitten daar heel wat verschillende soorten vlinders en libellen, en dat allemaal op een paar honderd meter van hier.
Maar het is niet altijd even gemakkelijk om ze te vinden.
Dinsdag dacht ik eerst dat het ging tegenvallen omdat er teveel wind was, maar uiteindelijk heb ik er toch een aantal foto's aan overgehouden die goed genoeg waren om ze hier te laten zien.
Voor mij ook de derde, ik vind hem ook de mooiste kleurenharmonie hebben.
Marleen
ook mijn gedacht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Nr.3 vind ik het meest geslaagd. Het licht is wat zachter, en de kleuren wat mooier.
De eerste 2 foto's komen onnatuurlijk scherp over. Misschien komt het ook wel door het harde licht. Kan er niet echt de vinger op leggen.
was ook mijn gedacht wat de eerste foto betreft:
is het het harde licht? teveel verscherpt? teveel gecropt? ik kan het niet echt zeggen...
bij de tweede foto mis ik nu juist de scherpte, ipv dat ie onnatuurlijk scherp oogt
de derde foto vind ik wel heel goed: goeie scherpte, aangename kleuren, mooi compo, dus
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Comment