Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
is mis hier een beetje de scherpte op het gehele beestje
was deze scherp geweest dan had je een hele mooie
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De scherpte ter hoogte van 't kopje had in theorie inderdaad beter gekund, echter, 't was nogal regenachtig op dat moment (dus relatief weinig licht), en er stond veel wind. Op f/10 en iso 1600 kwam ik net aan 1/100 sluitertijd, wat voor mij het absolute minimum is voor een foto uit de hand met een 100mm macrolens op een crop camera.
Niemand die zich stoort aan de positie van het zweefvliegje? Zo van achteren?
Had er onlangs zelf ook zoeen genomen (met scherp kopje ), maar had ze toch in de prullenbak gezwierd omdat de positie mij niet kon bekoren.
Wat de compositie betreft: ik had er ook een aantal van recht-van-achter. Daarover was ik niet tevreden (hoewel ze nog scherper waren, ook op 't kopje). Deze licht zijdelingse compositie vond ik echter wel wat hebben... Zo zie je maar... Smaken verschillen, en gelukkig maar .
Comment