Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kool Witje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kool Witje

    Oorspronkelijk geplaatst door Baviaantje Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn, ik ook niet...

    Toch gefeliciteerd.
    Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
    En ik ook niet, omdat er deze week sterke foto's zijn gepasseerd bij de macro. Maar het is eens iets anders.
    Dus ook van mij ... een schouderklopje.
    tja, sorry hé mannen,ik heb deze gepost,en niet gekozen

    grtjs,

    jeannot

    Comment


    • #32
      Re: Kool Witje

      Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
      Bewerkingen zijn normaal niet zo mijn ding, maar deze is goed gelukt ! Proficiat met je HoF-vlinder !
      Marleen
      Ik volg hier proficiat !
      Groetjes Hilde
      http://hildeg.smugmug.com/

      Comment


      • #33
        Re: Kool Witje

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        pose bij de eerste wel een mooie.
        geslaagde bewerking bij de laatste (als je er van houd).
        grt,bouk.
        Ik hou er van , heel mooi
        If it moves, shoot it with a Canon
        http://www.jeedeewee.be

        Comment


        • #34
          Re: Kool Witje

          2e keer macro en de HOF, dat beloofd voor toekomst gNo! Je hebt het onderwerp op n mooie manier benaderdt in je 3e met deze speciale bewerking en vind je hof dan ook terecht. Mooie foto!
          ::: Flickr :::

          Comment


          • #35
            Re: Kool Witje

            staat mooi in de hof

            Comment


            • #36
              Re: Kool Witje

              Voor mij de eerste, wegens ongewoon standpunt wat altijd interessant is. Ik vraag me af wat het effekt zou geweest zijn dat je hem volledig frontaal had genomen.
              Het wit komt hier ook goed naar voren.
              Mooie details als je de haartjes bekjkt en alsof er veel ruis op de vleugels zit, wat eigelijk de stuctuur is van de vleugel.
              Kleuren
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #37
                Re: Kool Witje

                De pose van de eerste spreekt me het meeste aan.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #38
                  Re: Kool Witje

                  Dromerig (vooral die in den HOF)

                  Comment


                  • #39
                    Re: Kool Witje

                    Sorry jeannot ik wist niet dat ze in den Hof rondfladderde.
                    Ik verschiet er van dat er geen tegenstanders zijn tegen deze foto. Of ze zijn er wel maar durven er niet openlijk voor uitkomen.
                    Nu ja een vlinder moet fladderen in de HOF al had ik liever de eerste in den HOF gezien.
                    Ik vind het effekt in de bewerkte Hof foto geweldig dromerig mooi maar het geheel is niet mijn ding. Het bewijst hier wel dat je steeds met andere delen van de fotografie bezig bent en dat je niet op je lauweren blijft liggen van vroegere succesen
                    Robby
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #40
                      Re: Kool Witje

                      Het beste bewijs dat je op ALLE markten thuis bent!
                      Proficiat met je welverdiende HOF plaats

                      Grtz, RF
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Kool Witje

                        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                        Ik verschiet er van dat er geen tegenstanders zijn tegen deze foto. Of ze zijn er wel maar durven er niet openlijk voor uitkomen.
                        Robby
                        Als mensen letterlijk zeggen dat ze deze niet in de HoF verwachten, hoe interpreteer jij dat dan wél?

                        Een forum blijft intrigerend om zien... Is een eerste comment positief, dan volgt de rest. Maakt de eerste een comment die minder goed is, dan volgt de rest. (op hier en daar een uitzondering na).

                        Ik heb dit ook al in PM besproken met de TS, dus denk niet dat dit een aanval is op de poster, ik heb mijn mening al uit de doeken gedaan en wij hebben ook onze gedachten daarrond uitgewisseld
                        2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

                        Comment


                        • #42
                          Re: Kool Witje

                          zoals reeds gezegd, ik heb deze gepost, niet gekozen!!!
                          als er mensen zijn die daar moeite mee hebben,dan zitten ze met een probleem,en kunnen zich beter tot de Moderators richten in dit geval,maar blijf A.U.B. niet doordrammen,en maak hier geen ellenlang draadje van,laat deze nu eens in godsnaam zakken,zodat andere posters geen beoordelingen aan hun neus zien voorbij gaan,iedereen doet moeite om te posten,en verwacht dan ook een commentaar.
                          dit is het laatste wat ik hierin te zeggen heb !!


                          met vriendelijke groet,


                          jeannot

                          Comment


                          • #43
                            Re: Kool Witje

                            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            zoals reeds gezegd, ik heb deze gepost, niet gekozen!!!
                            als er mensen zijn die daar moeite mee hebben,dan zitten ze met een probleem,en kunnen zich beter tot de Moderators richten in dit geval,maar blijf A.U.B. niet doordrammen,en maak hier geen ellenlang draadje van,laat deze nu eens in godsnaam zakken,zodat andere posters geen beoordelingen aan hun neus zien voorbij gaan,iedereen doet moeite om te posten,en verwacht dan ook een commentaar.
                            dit is het laatste wat ik hierin te zeggen heb !!


                            met vriendelijke groet,


                            jeannot
                            Gelijk heb je en ik sluit mij dus ook aan bij de laatste zin van gNo
                            2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

                            Comment


                            • #44
                              Re: Kool Witje

                              Oorspronkelijk geplaatst door Baviaantje Bekijk bericht
                              Als mensen letterlijk zeggen dat ze deze niet in de HoF verwachten, hoe interpreteer jij dat dan wél?

                              Een forum blijft intrigerend om zien... Is een eerste comment positief, dan volgt de rest. Maakt de eerste een comment die minder goed is, dan volgt de rest. (op hier en daar een uitzondering na).

                              Ik heb dit ook al in PM besproken met de TS, dus denk niet dat dit een aanval is op de poster, ik heb mijn mening al uit de doeken gedaan en wij hebben ook onze gedachten daarrond uitgewisseld
                              "Niet in de HOF verwachten" is niet het zelfde als zeggen "deze hoort niet in de HOF"
                              Mijn opmerking was niet naar jou bedoeld maar naar alle mensen die voor hun mening niet openlijk durven uitkomen en bij deze categorie behoort u niet als ik uw mening lees.
                              Een topic waar alleen positieve reaktie's op komen daar krijg ik de webbe van. Alsof voor iedereen deze foto de perfektie zelfe is. Zoals je zelf zegt er is niet veel evenwicht in de commentaren en dat is spijtig. Het ideaal zou zijn 50/50% daar zouden we het meeste van leren.
                              But so what laten we ons gewoon verder ergeren of genieten van de foto's die hier het reveu passeren.
                              Robby
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

                              Comment


                              • #45
                                Re: Kool Witje

                                nu pas gezien
                                en verdiende hof
                                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                                *BD1034BE

                                Comment

                                Working...
                                X