Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waagstuk Juffer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: waagstuk Juffer

    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    goeie scherpdiepte maar helaas kijkt je juffer de verkeerde kant uit of maw t'is beter als het insectje naar je toe kijkt.
    Het licht vind ik nogal hard en iets teveel contrast
    maar de goeie weg op
    yep ook mijn gedacht
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #17
      Re: waagstuk Juffer

      Sorry, blijkbaar durven velen niet "eerlijk" commentaar geven...
      Bang om uit de boot te vallen bij het plaatsen van eigen werk ? Wel laat me jullie geruststellen, als je goeie beelden plaatst zal je altijd naar waarde geschat worden. Eerlijke commentaar op andere foto's zal daar weinig aan veranderen.
      Ofwel zijn de meeste hier ziende blind

      Tja drukkerke, je voelt me al aankomen... dit fotootje hapert aan alle kanten...
      Macrofotografie vereist (nog meer dan bij andere takken van de forografie) een gestoken scherpte. Die scherpte ontbreekt hier zonder meer.
      De achtergrond is behoorlijk storend en draagt ook weinig bij tot het beeld - een grotere opening kon hier een ander beeld opleveren.
      De compo en beelduitsnede is slap en weinig boeiend - ttz behoorlijk centraal.
      Het licht is keihard en weinig poëtisch...

      Harde kritiek ? Misschien wel - maar ik ben altijd eerlijk in mijn commentaar en ik weet ondertussen dat je dit kan hebben. Ik weet ook dat je echt wel weet hoe een beeld op te bouwen.
      Daarom ben ik een beetje verwonderd. Tenzij dit weer een van je testjes is om bepaalde dingen te toetsen

      Enfin, ik hoor het wel - misschien ga ik nu weer een paar boze PM's krijgen...
      Greetz, Kariboe

      P.S. Ik hoop met jou op de terugkeer van de wolken, edoch ik hoop ook dat je echt wel verder doet in deze boeiende tak van de fotografie. Vooral omdat ik benieuwd ben naar wat een getormenteerde ziel als jij op dit vlak gaat presenteren...
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #18
        Re: waagstuk Juffer

        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        Sorry, blijkbaar durven velen niet "eerlijk" commentaar geven...
        Bang om uit de boot te vallen bij het plaatsen van eigen werk ? Wel laat me jullie geruststellen, als je goeie beelden plaatst zal je altijd naar waarde geschat worden. Eerlijke commentaar op andere foto's zal daar weinig aan veranderen.
        Ofwel zijn de meeste hier ziende blind

        Tja drukkerke, je voelt me al aankomen... dit fotootje hapert aan alle kanten...
        Macrofotografie vereist (nog meer dan bij andere takken van de forografie) een gestoken scherpte. Die scherpte ontbreekt hier zonder meer.
        De achtergrond is behoorlijk storend en draagt ook weinig bij tot het beeld - een grotere opening kon hier een ander beeld opleveren.
        De compo en beelduitsnede is slap en weinig boeiend - ttz behoorlijk centraal.
        Het licht is keihard en weinig poëtisch...

        Harde kritiek ? Misschien wel - maar ik ben altijd eerlijk in mijn commentaar en ik weet ondertussen dat je dit kan hebben. Ik weet ook dat je echt wel weet hoe een beeld op te bouwen.
        Daarom ben ik een beetje verwonderd. Tenzij dit weer een van je testjes is om bepaalde dingen te toetsen

        Enfin, ik hoor het wel - misschien ga ik nu weer een paar boze PM's krijgen...
        Greetz, Kariboe

        P.S. Ik hoop met jou op de terugkeer van de wolken, edoch ik hoop ook dat je echt wel verder doet in deze boeiende tak van de fotografie. Vooral omdat ik benieuwd ben naar wat een getormenteerde ziel als jij op dit vlak gaat presenteren...
        wel drukkertje

        ik apprecieer ten zeerste je oprechte mening dat weet je intussen al hé
        ik ben nog maar een "puppy" in de macro stand om het zo te zeggen
        ik probeer zo eens om te zien wat de reacties zijn,en uit hetgene men hier zegt,kan ik uit leren.wat die boze PM's betreft,dat moet niemand doen omwille van je eerlijke mening
        wolken staan er altijd van mij in landschappen hé
        maar ik blijf af en toe wel verder doen in deze tak,in de hoop het wat beter te kunnen na een tijdje. voor ik drukker werd,stond ik eerst aan de rand apparatuur
        jij ook wel zekers

        grtjs,

        jeannot

        Comment


        • #19
          Re: waagstuk Juffer

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          ...voor ik drukker werd,stond ik eerst aan de rand apparatuur
          jij ook wel zekers
          Hahaha, schitterend
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #20
            Re: waagstuk Juffer

            Blijven doorgaan gNo, oefening baart kunst...
            Achtergrond is nogal druk en trekt de aandacht, maar verder toch wel een goed begin.
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment


            • #21
              Re: waagstuk Juffer

              Ik weet zeker dat er nog heel mooi macro van jou staat te wachten.
              Blijf vooral doorgaan.
              mvg
              Antoine

              Comment

              Working...
              X