Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Uw geduld was blijkbaar de moeite waard.
Waar vind je die beestjes?
Groeten,
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Ik heb zelf eens een flinke tijd op m'n knieën over de zandgrond (en rotsen!) "gereden" om soortgenoten van deze 'zenuwlijders' te kunnen vastleggen. Nope dus ! En mijn knieën flink pijn gedaan.
Daarom veel respect voor deze prenten En nu ga ik iets heel gemeen neerpennen : ik had graag een nog lager standpunt gezien !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oorspronkelijk geplaatst door JumpingjacquesflashBekijk bericht
Uw geduld was blijkbaar de moeite waard.
Waar vind je die beestjes?
Groeten,
Jacques
Deze zaten in een open zandvlakte,maar ik heb er ook al gezien in heide gebieden.
Wat me opvalt is dat ge ze alleen ziet bij zonnig en heet weer.
Bij bewolkt weer kruipen ze volgens mij in de grond
Grt
Theike
Deze zaten in een open zandvlakte,maar ik heb er ook al gezien in heide gebieden.
Wat me opvalt is dat ge ze alleen ziet bij zonnig en heet weer.
Bij bewolkt weer kruipen ze volgens mij in de grond
Comment