Omdat mijn vorige post http://forum.belgiumdigital.com/f43/water-265870.html blijkbaar bij zeer weinig mensen in de smaak valt heb ik ook maar eens een vlinder op de plaat gezet
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vlindertje
Collapse
X
-
-
Re: Vlindertje
De vlinder staat op de goede plek in de foto. Het enige minpuntje vind ik, dat de rechtervleugel een beetje te veel in één lijn met de bloem staat, waardoor er een stukje diepte verdwijnt.:30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xar Bekijk berichtDe vlinder staat op de goede plek in de foto. Het enige minpuntje vind ik, dat de rechtervleugel een beetje te veel in één lijn met de bloem staat, waardoor er een stukje diepte verdwijnt.
grtjs,
jeannot
Comment
-
't ja een vlinder kan je natuurlijk niet zeggen hoe ie moet gaan zitten, het was een kwestie van snel zijn, ik ben niet degene die een uur of langer met de camera op statief zit te wachten, op dat ene mooie shot. Deze foto is gemaakt toen ik heel toevallig dit beestje zag zitten terwijl ik aan't spelen was met de camera, tussen al die prachtige tot in detail afgewerkte beelden hier stelt deze wel weinig voor
Bedankt voor de commentsEric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtGoed van compo en scherpte , maar nogal flets van kleur ? Heb je het plaatje gedesatureerd ?Eric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk berichtDavid, niets gedesatureerd, wel met een Nikon gemaakt waarvan de kleuren standaard minder gesatureerd zijn dan bij een Canon
Comment
-
Ik vind 'm anders goed van kleur hoor. De distelvlinder heeft van nature een wat uitgewassen kleurpallet, net als een oude spijkerbroek:30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:
Comment
-
mvg,
Ludo V.
Comment
-
-
ik kan me niet ontdoen van een onnatuurlijk aanvullen van de wazigheid van de achtergrond...
vreemd gevoel bij deze foto. Vast persoonlijk2xZ6, 1xD7500, glas, licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baviaantje Bekijk berichtik kan me niet ontdoen van een onnatuurlijk aanvullen van de wazigheid van de achtergrond...
vreemd gevoel bij deze foto. Vast persoonlijk
Die Sigma 100-300 f4 op de D700 is een combinatie, ook mijn Lovers (kikkers)zijn daarmee gemaakt. Ik heb het gevoel dat ik deze combi nog veel ga gebruiken
Bedankt trouwens iedereen voor de commentsEric Van Aerschot BD0730BE
Comment
Comment