Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het was voor mij ook wat zoeken, maar blijkbaar zijn de meningen toch een beetje verdeeld over wat nu de beste plaat is. Alvast bedankt voor het kijken en jullie meningen.
Ik ben inhalig, ik wil ze alle drie... Nummer een omdat ie puur is, nummer twee omdat ik die bewerking nog nooit zag, en nummer drie vanwege de super bewerking. Da's een echt hofke, maar als de mod er een andere uitkiest sta ik er zeker ook achter.
Henk
Ik ben inhalig, ik wil ze alle drie... Nummer een omdat ie puur is, nummer twee omdat ik die bewerking nog nooit zag, en nummer drie vanwege de super bewerking. Da's een echt hofke, maar als de mod er een andere uitkiest sta ik er zeker ook achter.
Henk
Ik moet echt eens wat dieper in mijn programma's gaan duiken.
Dit zijn super berwerkingen.
En het leuke is da ge de originele durfde bij te posten.
Da doen er niet veel hé.
Alle drie goede fotokes.
Maar ik denk zelf dat je dat ene linker bladrandje een tikkie had in moeten kleuren.
Pipetje, kleurtje pakke4n, ingieten op da ene randje.
Dan toont hij niet meer uitgebrand maar als gewoon een randje ,
En dan die bewerkingen er nog eens eroverheen. Amaai, ik wil hier een update van u zien.
Heb je de kritieken opgelost en een zeer goed resultaat weggezet.
Jawel, gewoon doen hoor. Ik wacht daarop
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ik kan met zekerheid zeggen dat bij de laatste 2 foto's de Fractalius-plugin is gebruikt, ik maak er soms ook gebruik van.
Van de 3 foto's vind nr.2 de mooiste.
Nr.1 is te scherp afgebeeld.
:30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:
Ik kan met zekerheid zeggen dat bij de laatste 2 foto's de Fractalius-plugin is gebruikt, ik maak er soms ook gebruik van.
Van de 3 foto's vind nr.2 de mooiste.
Nr.1 is te scherp afgebeeld.
Ha die Sam....ik moest eerst even 3 keer kijken....en nu kan ik niet meer kiezen
Sjonge....ehhhhh......foto nr 3!!! dan 1 en dan 2. Wat een onwijs maffe effecten, super mooi
you go girl!
Comment