Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
zeer mooie eerste die blauwe kleur is prachtig alhoewel zijn p**pje van achter tegen het randje van overbelichting zit
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Kunnen jullie mij eens uitleggen hoe je die beestjes in hun volle lengte er zo mooi scherp op krijgt?
Zien da ge echt KNAL van opzij trekt
Andere mogelijkheid is focus stacking. Gezien ik nog maar beginner ben, laat ik dat over aan de anderen om dat wat nader toe te lichten. Het komt er op neer dat je van dezelfde scene opnames doet met de focus wat naar achter, en wat er voor, ... allee, stoem uitgelegd, maar 't komt er op neer. Vergelijk het met wat je bij HDR doet met het detail in foto's door verschillende exposures te doen van dezelfde scene Meer in detail: google, en er zijn een paar experten hier op 't forum ook
@ iedereen, bedankt voor de leuke reacties hoor! Heel deugddoend ze te lezen
Comment