Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie opname, maar voor mij iets te beperkte DOF ; daarom 's naar de exif gaan zien, en idd : 7,1. Waarom niet 's geprobeerd op bvb 8 of zelfs10 ?, de achtergrond lijkt mij ver genoeg verwijderd.
Mooie opname, maar voor mij iets te beperkte DOF ; daarom 's naar de exif gaan zien, en idd : 7,1. Waarom niet 's geprobeerd op bvb 8 of zelfs10 ?, de achtergrond lijkt mij ver genoeg verwijderd.
Mvg.
Hij zit al aan 1/100 met 150mm en iso 400,hogere iso geeft mss teveel ruis.
Heel mooi in beeld gebracht.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Mvg.
Dan zat ik met ene sluitertijd van 1/60 of minder dat lijkt mij ook niet goed
Ik zet mijne iso nooit hoger dan 400 als ik daar mee geen fatsoenlijke foto kan maken
dan zal het voor een andere keer zijn
Ik vind deze foto redelijk geslaagd anders had ik hem niet opgestuurd
Grt
Theike
Comment