Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tis alsof het arme beestje gegrepen wordt, mooi moment hoor.
heb je voor de geinterreseerden nog wat Exif, met vermelding van de gebruikte lens
grt,bouk.
tis alsof het arme beestje gegrepen wordt, mooi moment hoor.
heb je voor de geinterreseerden nog wat Exif, met vermelding van de gebruikte lens
grt,bouk.
Bouk, jij vraagt, wij draaien
F 9 1/160" ISO 100 Sigma 105 mm
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
je weet ze ook altijd te vinden hé jackske
deze is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Jackse ik wil geen pret bederver zijn maar die foto was beter als ik mijn Laptop 180 graden omdraaide...Maar smaken verschillen he?
Voor de rest niet op aan te merken hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Jackse ik wil geen pret bederver zijn maar die foto was beter als ik mijn Laptop 180 graden omdraaide...Maar smaken verschillen he?
Voor de rest niet op aan te merken hoor.
Tja Pascal, 't was voor mij ook ff wennen, maar ik heb nog nooit een blauwke zien slapen of 't was ondersteboven, dat is nu eenmaal de aard van 't beestje, zodus...zodoende...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment