Esperia sulphurella
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nachtvlinder
Collapse
X
-
-
Re: Nachtvlinder
Knappe compo, prachtig verloop in de achtergrond maar zit wel nog wat te twijfelen over de scherpte op de nachtvlinderJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Zeer moeilijke situatie i.v.m. belichting ( donker op wit) en dat heb je zeer goed onder controle gehouden. Ik denk dat je de focus redelijk perfect op de vlinder had maar het valt
moeilijk te beoordelen door zijn donker pelske Dat er in deze situatie dus echt "veel meer"uit te halen viel zou ik zo maar niet durven stellen.
Comment
-
Ik weet dat we hier niet in beoordeling zitten maar zou toch graag eens willen weten wat er verkeerd gelopen is.
Foto is genomen op statief, 1/100" f13
Was eigenlijk de bloem aan het vastleggen (met telelens) toen ik die piepkleine rakker zag dus vlug naar binnen en de macrolens opgezet.
Op deze foto zie je hoe klein het beestje wel is, denk dat enkel de wind hier een spelbreker kan zijn geweest, of zie ik het verkeerd?
Bedankt voor de eerlijke reactie's!
Groetjes Hendrika
Comment
-
-
ik vind hem niet zo slecht,het probleem bij kleine beestjes is dat er totaal geen wind mag zijn,werken met statief en afstandsbediening is misschien een oplossing
Grt
TheikeMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtIk vind het al knap dat je zijn naam weet
Iedereen bedanktGroetjes Hendrika
Comment
Comment