ontmoet tijdens de ochtendwandeling van 21/5
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
detail van een platbuik
Collapse
X
-
-
Re: detail van een platbuik
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtIk weet niet wat het is (te veel gecropt of compressie), maar in de rechter bovenhoek en linker benedenhoek zie ik blokjes.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtIk weet niet wat het is (te veel gecropt of compressie), maar in de rechter bovenhoek en linker benedenhoek zie ik blokjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtIk weet niet wat het is (te veel gecropt of compressie), maar in de rechter bovenhoek en linker benedenhoek zie ik blokjes.
Weet ook niet hoe het komt maar dit verschijnsel doet zich heel soms voor bij het verkleinen en verscherpen met BD-Sizer en is dan vooral zichtbaar in egale vlakken. Weet niet of het het gevolg is van het verscherpen of van het verkleinen, heb dit nog niet uitgezocht. Overigens een prachtig stukje software dat ik graag gebruik.
Als ik me niet vergis is er trouwens al eens eerder over gediscussieerd hier op BD, maar weet niet meer in welke thread.
Groeten,
Geert
Comment
-
Comment