Zo helder genoeg Koen ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lantaarntje + Upke voor Kariboe
Collapse
X
-
-
-
Re: Lantaarntje
Een mooike met al die druppeltjes...
Wat mij betreft mag ie nog iets 'vrolijker', (lees helderder)
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Re: Lantaarntje + Upke voor Kariboe
Weer een hele mooie, wat een details!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtMaar enfin! Hoe krijg je het toch voor mekaar
Knap gedaan hoor
zorgen dat je vóór zonsopgang er plaatse bent, soms zoek je een tijdje voor je iets vindt en dan gaat het zachte licht net na zonsopgang verloren aan 'zoeken naar',
vandaag kwam de zon op om 5 h 38 '
Ten tweede:
voor dauw zorgen
Ten derde:
de rest ken je goed, dat heb ik op 't forum al gezien'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Comment
-
Knap Jackske. Wat zijn je exif gegevens?Groetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtJacky, mooie shots...maar hoe krijg je toch die 'carte blanche' van je echtgenoot voor mekaar'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtRoland...carte blanche...Jos gaat héél dikwijls mee, helpen 'onderwerpjes' zoeken. Handig toch zo'n assistent?
Het zijn mooie Jacky, ik ga voor de opheldering.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtZo helder genoeg Koen ?
Neen, ik moet mij verontschuldigen. Ik moet het echt laten om beelden op kleur en toon te beoordelen op een andere monitor dan de mijn hier thuis. Nu ik je foto hier bekijk, lijkt de helderheid zeer mee te vallen...
So Jackske, nena problema
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hildeg Bekijk berichtknap jackske. Wat zijn je exif gegevens?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht,
vandaag kwam de zon op om 5 h 38 ....
Dju zo vroeg alweer? En ik zou dit weekend naar Het Vinne gaan..
Dus effe tellen een half uurke rijden ingeveer en daar voor wassen en opstaan..
Das sewwes half 5 deruit..Moet te doen zijn..
De fotos is schitterend Jacky.En hoe gaat da spreekwoord weer?
Liefde is " Samen naar Juffertjes zoeken" Die kende gij nog nie he?
Comment
Comment