Gezocht maar niets gevonden,had graag de naam van deze libel geweten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie ben ik?
Collapse
X
-
-
Re: Wie ben ik?
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtGezocht maar niets gevonden,had graag de naam van deze libel geweten.Vriendelijke groet,
Jos
-
Comment
-
Het gaat in ieder geval over de witsnuit familie,er zijn verschillende soorten en dubbelgangers.
Bij de ene zeldzaam,bij de andere niet ZO zeldzaam.
Gevonden omgeving Brasschaat,privedomein...bij de Pfafs in den hof .Bedankt voor de info !!!
Last edited by Macroshopper; 26 mei 2009, 01:07.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
-
Mooie libel seg...en knap vastgelegd
Bofkont ! Al wat ik hier zie vliegen zijn viervlekken, smaragdlibellen en eens een enkele platbuik'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtBofkont ! Al wat ik hier zie vliegen zijn viervlekken, smaragdlibellen en eens een enkele platbuik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtMooie libel seg...en knap vastgelegd
Bofkont ! Al wat ik hier zie vliegen zijn viervlekken, smaragdlibellen en eens een enkele platbuik
In mijn vindplaats (Torfbroek, in Kampenhout) zijn er vooral veel Viervlekken, en nu ook Gewone oeverlibellen.
@ Macroshopper: knappe waarneming .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtEn hier, waar is dat ? Een smaragdlibel zou ik ook wel es willen zien.
In mijn vindplaats (Torfbroek, in Kampenhout) zijn er vooral veel Viervlekken, en nu ook Gewone oeverlibellen.
@ Macroshopper: knappe waarneming .'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
een mooie ,wie ben ik
groetjes carolineNiet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.
Comment
Comment