Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog twee om het af te leren...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog twee om het af te leren...

na al wat verteld is, blijft het een knappe foto doch voor mij nu met een "horresco referens" gevoel

Comment

Eerst van verbazing ,dan van jaloezie en dan van respect man
      So much to do, so little time !
      http://franky289.fotopic.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luc 1963 Bekijk bericht
        na al wat verteld is, blijft het een knappe foto doch voor mij nu met een "horresco referens" gevoel
        Hoezo? Dacht je dat je ze zo in de natuur tegen kwam of zo?

Modellen mag je in de studio fotograferen met allerhande reflectors en achtergronden en weet ik wat allemaal maar macrofotografie niet?

Het beestje werd trouwens ook geen kwaad gedaan hoor, integendeel, door het binnenshuis te laten uitsluipen heeft het zijn overlevingskansen verhonderdvoudigd. Mijn vijver wordt belaagd door tientallen mussen en ze laten geen juffertje of libelleke over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          hoezo? Dacht je dat je ze zo in de natuur tegen kwam of zo?

Antwoord : Ja, zie mijn laatst geposte foto (doch niet op een zwarte achtergrond)

modellen mag je in de studio fotograferen met allerhande reflectors en achtergronden en weet ik wat allemaal maar macrofotografie niet?

Antwoord : U leest woorden die ik niet geschreven heb: Wie ben ik om te oordelen wat mag en niet mag, maar ik neem geen woord terug van mijn horresco referens aanvoelen

het beestje werd trouwens ook geen kwaad gedaan hoor, integendeel, door het binnenshuis te laten uitsluipen heeft het zijn overlevingskansen verhonderdvoudigd. Mijn vijver wordt belaagd door tientallen mussen en ze laten geen juffertje of libelleke over.
          antwoord : Over de wenselijkheid van het ingrijpen in de normale natuurlijke gang van zaken discussieren lijkt mij niet weggelegd voor dit forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luc 1963 Bekijk bericht
            antwoord : Over de wenselijkheid van het ingrijpen in de normale natuurlijke gang van zaken discussieren lijkt mij niet weggelegd voor dit forum
            Luc jongen, ge moet antwoorden BUITEN de quote, maar allé, voor jouw latijns gevoel weg te nemen : http://www.pbase.com/hvr_oosterzele/anax of dacht ge nu werkelijk dat ge met een beginner te maken had?

Comment

Man man wat een klassefotos
              Zeker je eerste is geweldig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Luc jongen, ge moet antwoorden BUITEN de quote, maar allé, voor jouw latijns gevoel weg te nemen : http://www.pbase.com/hvr_oosterzele/anax of dacht ge nu werkelijk dat ge met een beginner te maken had?
                de verwijzing naar jouw site hoefde niet persé: ik heb hem vroeger al eens bezocht.
                het ligt precies allemaal nogal gevoelig wat ik schrijf want ook hier lees ik weer woorden die ik niet geschreven hebv(dacht ge nu werkelijk dat ge met een beginner te maken had ?)
                van mijn latijns gevoel kan je me vanavond toch niet meer afbrengen: bij deze: "acta est fabula"

Comment

Prachtig

Comment

Working...
                  X