Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij de eerste mocht het wit wat witter en het steeltje had beter ook wat licht gekregen. De tweede heeft een harde belichting op de blaadjes en de onderkant met stengeltje is te donker. Dat is mijn mening hé
ik volg , alhoewel dienen tweede wel eens iets heel anders is , prachtig werk Caroline
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Ik volg Wim,het wit is niet wit en je maakt van een mooie bloem iets somber.
Ik heb de foto wat bewerkt. zeg maar als ik die moet verwijderen
Niets persoonlijk hoor.
mvg Hilde
Mooie eerste,misschien inderdaad een ietsiepietsie ophelderen. De tweede vind ik niet goed omdat het (moeilijke) wit hier de mist in gaat. De 'verbeterde versie' van HildeG vind ik minder goed dan het origineel. Wie aan wit begint, weet dat hij de moeilijkste kleur gekozen heeft. Dus alle begrip voor als het eens niet top is.
Mooie eerste,misschien inderdaad een ietsiepietsie ophelderen. De tweede vind ik niet goed omdat het (moeilijke) wit hier de mist in gaat. De 'verbeterde versie' van HildeG vind ik minder goed dan het origineel. Wie aan wit begint, weet dat hij de moeilijkste kleur gekozen heeft. Dus alle begrip voor als het eens niet top is.
wel da vind ik nu ook de versie van HILDE met alle respect vind ik nu toch ook te veel , het contrast is weg kijk eens naar het geel van de bloem details zijn verdwenen
Volgens mij ligt het aan de schermen, bij mij is niets verdwenen in het geel of het wit.
Het was zeker niet bedoels als kritiek, maar enkel een uitzoeken van kleuren
Groetjes Hilde
Comment