"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
nee hoe je het schrijft is niet het probleem, maar zie dat speelgoed niet?
denk dat mij het een een ander ontgaat!
grt,bouk.
Bouk, er is inderdaad geen speelgoed in de foto te zien maar het gaat hier over de kleuren die toch wel zeer jeugdig, kinds overkomen. Ik heb de naam "Barbie" erbij gesleurd
omwille van de toch wel opvallende roze kleurtjes. Een Barbie-kenner zal dit direct aanvoelen als zijnde een Barbie-flower ... maar ja, de meeste echte mannen onder ons
spelen niet met Barbie-poppen, dus ...
Mij doet het niet zozeer aan Barbie denken, maar aan de kleuren van een zuurstokje of - als je het dan toch in de meisjessfeer wil houden - uit de tijd van die fluoroze aerobicpakjes
Oh, btw : mooie foto !
Marleen
Mij doet het niet zozeer aan Barbie denken, maar aan de kleuren van een zuurstokje of - als je het dan toch in de meisjessfeer wil houden - uit de tijd van die fluoroze aerobicpakjes
Oh, btw : mooie foto !
Marleen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment