Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pump Up The Jam
Collapse
X
-
-
Re: Pump Up The Jam
mooi maar mocht je de overgangen in het blad knn wegwerken zou het echt realistisch zijnmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtmooi maar mocht je de overgangen in het blad knn wegwerken zou het echt realistisch zijnIk heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtmooi maar mocht je de overgangen in het blad knn wegwerken zou het echt realistisch zijn
Ik heb het éérst geprobeerd maar 't werd snel een zooitje. Daarom vond ik het beter om het juist niet te proberen weg te steken.
Comment
-
Ik zou ook wat tijd steken in die overgangen.
Zoals Christophe al zei, realist zou het niet zijn, maar wat een dijk van een plaat zou het dan worden
Als je van onder begint te tellen dan is bij het derde, vierde en vijfde diertje de linker helft van het blad al heel erg goed gedaan !! Daar zie je het quasi al niet meerGreetz,
Dirk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtAls je tips hebt
Ik heb het éérst geprobeerd maar 't werd snel een zooitje. Daarom vond ik het beter om het juist niet te proberen weg te steken.
mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht...als ik eerlijk mijn mening mag geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht2 min ps werk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtGoh, jammer genoeg wordt dat hier niet altijd op prijs gesteld met alle gevolgen vandien maar van mij mag je dat zéker, ik doe dat ook
Het is ook enkel mijn mening en die verschilt nogal eens met de restGroetjes Hendrika
Comment
-
Jij niet alleen. Ik gaf mijn (negatieve) mening al bij die vorige.
Maar hier zorgt de creativiteit er uiteindelijk voor dat ik deze toch wel weet te waarderen. Het 'groeiproces' heb je zo heel mooi gevangen in één foto
Maar oooh ... wat zou ik hem graag in kleur zien
Comment
Comment