Wie weet z'n naam?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een onbekende
Collapse
X
-
-
Re: Een onbekende
Zou het niet weten, deze ben ik nog niet tegen gekomen, zeer mooi van belichting, knap gedaan,
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtzou het ook niet weten,maar het is idd een mooie
grtjs
jeannot
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Knappe foto Marc
En ik ken zijn naam wel
"vies en lelijk beest"
Comment
-
Mooi. Het is een ei-afzettende bladwesp, familie Argidae. Heb je soms nog een foto waar de vleugeladering op te zien is? Deze is niet geïnfecteerd door een schimmel. Het achterlijf is gekromd om de eieren af te zetten zodat de tergieten ver uit elkaar worden getrokken.Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorgen_R Bekijk berichtMooi. Het is een ei-afzettende bladwesp, familie Argidae. Heb je soms nog een foto waar de vleugeladering op te zien is? Deze is niet geïnfecteerd door een schimmel. Het achterlijf is gekromd om de eieren af te zetten zodat de tergieten ver uit elkaar worden getrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorgen_R Bekijk berichtMooi. Het is een ei-afzettende bladwesp, familie Argidae. Heb je soms nog een foto waar de vleugeladering op te zien is? Deze is niet geïnfecteerd door een schimmel. Het achterlijf is gekromd om de eieren af te zetten zodat de tergieten ver uit elkaar worden getrokken.Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
-
heel mooi ,
groetjes carolineNiet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorgen_R Bekijk berichtMooi. Het is een ei-afzettende bladwesp, familie Argidae. Heb je soms nog een foto waar de vleugeladering op te zien is? Deze is niet geïnfecteerd door een schimmel. Het achterlijf is gekromd om de eieren af te zetten zodat de tergieten ver uit elkaar worden getrokken.
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtWaar vind jij toch al die beestjes Marc ?
Weer knap werk !'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment