Probleem opgelost.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog eens een libelleke
Collapse
X
-
Nog eens een libelleke
Last edited by Macroshopper; 15 mei 2009, 23:53.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.Labels: Geen
-
-
Re: Nog eens een libelleke
Magistraal en nog aan het eten ook !
Een heel mooi moment gepakt.
Maar wat meer ruimte boven en onder acht ik toch mooierIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
-
de url uit je fotopic pagina is deze :
maar die laten ze niet toe om mee te hotlinken.
maw ze passen moedwillig een bewerking to op de ge-hotlink-te foto's die precies toch wel een beetje de kwaliteit naar beneden haalt.
j.A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk berichtde url uit je fotopic pagina is deze :
maar die laten ze niet toe om mee te hotlinken.
maw ze passen moedwillig een bewerking to op de ge-hotlink-te foto's die precies toch wel een beetje de kwaliteit naar beneden haalt.
j.
Vroeger maakte ik m'n foto's op 800 pix nu is dat 900 pix.Daar zal de oorzaak liggen.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHetgeen ik nu gevonden heb is dat Photobucket ze verkleint naar 800pix langste zijde.
Vroeger maakte ik m'n foto's op 800 pix nu is dat 900 pix.Daar zal de oorzaak liggen.
On topic: Doe mij maar de tweede, heel mooi!Groetjes Hendrika
Comment
-
zucht.....ooit wil ik dit ook leren. Wat ee prachtige details, kleuren....ALLES!!!!
Wat eet de libelle?
Mooie serie hoor
Macroshopper, welke lens gebruik je hiervoor en welke camera?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtKnappe plaat, toch zeker de Imageshack versie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtDoe mij maar de tweede, heel mooi!Groetjes Hendrika
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtEr staat er nu maar één meer hé, maar het blijft een mooie!Greetz,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtzucht.....ooit wil ik dit ook leren. Wat ee prachtige details, kleuren....ALLES!!!!
Wat eet de libelle?
Mooie serie hoor
Macroshopper, welke lens gebruik je hiervoor en welke camera?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment