Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Knap vastgelegd bij de tweede had ik aan de rechterkant wat meer ruimte gelaten en links wat minder volgens mij krijg je dan een betere compo
Grt
Theike
Knap vastgelegd bij de tweede had ik aan de rechterkant wat meer ruimte gelaten en links wat minder volgens mij krijg je dan een betere compo
Grt
Theike
Volledig mee eens.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bedankt voor de reactie.
Jackske, ik heb er inderdaad een gevonden in Torfbroek maar het uur van de dag was zeker niet ideaal, rond 14u en dan zijn ze nogal actief als je ze benader, maar ik was toch reeds zeer tevreden dat ik er een kon vastleggen. Ga binnenkort eens terug op de vroege morgen
Comment