Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Twee maal raak.
Twee prachtige koninginnepages in een mooie compo vastgelegd.
Ik vroeg mij ook af, hoe je aan die zwarte achtergrond komt?
JJF
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
De zwarte achtergrond in de tweede foto is niet in photoshop toegevoegd maar is gewoon bekomen door het zwarte gedeelte van zo'n 5 in 1 reflectiescherm achter het onderwerp te houden.
De zwarte achtergrond in de tweede foto is niet in photoshop toegevoegd maar is gewoon bekomen door het zwarte gedeelte van zo'n 5 in 1 reflectiescherm achter het onderwerp te houden.
Mvg, Theo
Amai! En dat beestje is netjes blijven zitten?! Knap hoor!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Een mooie vlinder! En ook goede scherpe foto's!! Voor mij kunnen beide achtergronden. De eerste is iets natuurlijker maar bij de tweede komt de vlinder nog sterker uit.
Comment