Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Beide mooi, beide heerlijk van kleuren. Maar die eerste vind ik subliem door het diepe purper waartegen het spinnetje schitterend scherp aftekent. Een klein persoonlijk opmerkingetje : de benaming onder je foto in het kader zou ik ofwel weglaten ofwel iets groter maken, nu is het niet echt leesbaar
Marleen
wauw! dit zijn twee super foto's!! de kleuren van beiden zijn werkelijk subliem!!
gewoonweg prachtig enige wat in me opkomt
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Allebei erg mooi door de kleuren, de compositie, de scherpte op de juiste plaats en de geslaagde achtergrond. Zoals we van je gewend zijn: klassefoto's!
Nummer 1 = Zeer geslaagd; prachtige kleur en compo.
Nummer 2 is eveneens zeer goed, doch ik zou hem 90° draaien.
Kaders komen heel goed uit, maar de gebruikte font mag wel groter; zodat het leesbaar wordt.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment