Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je tweede vind ik mooi de eerste sta er goed op maar de compo en de bg slaan tegen volgens mij hé
ben al benieuwd naar de volgende
mvg noellie
Noellie ik had da bloemeke voor mijn foto tas geplaatst en toen zag ik pinokio daar op zitten. Hij had zich verstopt en zag hem eerst nog nie..Toen kwam dat beestje kijken wat er gaande was en zo poseerde die met zijn lange snuit. Grappig want daarna ging het gewoon terug naar de kern van de bloem.
Het is potverdorie niet gemakkelijk hoor om zulk een klein ding van een paar milimeter te fotograferen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bedankt allemaal.
Ik heb een focus rail besteld om dadelijk te stacken zoals in dit draadje.
Het zal wat meer scherpte moeten brengen over het geheel.Al bij al vind ik deze reeks zonder redelijk geslaagd en mag ik tevreden zijn.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
even goed gelachen met de titel pinokio vind hem goed geslaagd als ik veronderstel
dat dit een boterbloempje was waar hij op zat is dit verdomd klein en moeilijk in beeld te krijgen met de juiste scherpte hier zit je hier pal op
bij repelsteeltje zit de scherpte op het grote lichaam naar mijn mening en juist niet op de mooie oogjes dus voor mij pinokio
even goed gelachen met de titel pinokio vind hem goed geslaagd als ik veronderstel
dat dit een boterbloempje was waar hij op zat is dit verdomd klein en moeilijk in beeld te krijgen met de juiste scherpte hier zit je hier pal op
bij repelsteeltje zit de scherpte op het grote lichaam naar mijn mening en juist niet op de mooie oogjes dus voor mij pinokio
Ik ga ook voor de eerste (al is de bg wat jammer)
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
prachtig werk , pascal
geslaagde compo bij deze en zeer scherp...
je bent blijkbaar in je tak gesprongen en nu kan je uw talenten naar buiten brengen
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment