Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Viervlek en Vliegje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Viervlek en Vliegje

Beide zijn van gisteren in de namiddag toen het zonnetje zich nog even liet zien.

Nikon D300 + Sigma 150 macro + Sigma converter 1.4x
    Last edited by rudibo; 8 mei 2009, 06:35. Reden: Foto terug geplaatst,probleem bij provider

Re: Viervlek en Vliegje

Beide foto's zijn van topkwaliteit

Ik kies toch voor de viervlek maar dit is enkel omdat het onderwerp me meer aanspreekt, want nogmaals qua kwaliteit beiden super hoor.
    Greetz,
    Dirk

Comment

Ik volg Cougar in zijn mening en smaak

Comment

Tweemaal heel mooi
        Grt
        Theike
        Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

Prachtige eerste
          Flickr

Comment

2x heel goed in beeld gebracht , wel nogal sober/koud van kleur. Was er geen zon ?
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Knap vastgelegd.

groetjes

moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Het aantal reacties die een foto krijgt in showcase staat al lang niet meer in verhouding tot de kwaliteit van wat er gepost wordt. Amper 6, nu 7, voor twee foto's die echt af zijn.

Niet van wakker liggen zou ik zeggen. Je libel is een van de weinige die recent gepost werden (in deze pose) die toont hoe het moet: volledig scherp van vleugeltip tot vleugeltip en van kop tot staart. Ook bij die vlieg zit de scherpte bangelijk goed. Enige suggestie die ik kan geven is dat je misschien het out of focus haartje achter de vlieg kunt wegklonen.

Ik heb even de tijd genomen om alle foto's te bekijken die je het voorbije jaar gepost hebt. De evolutie is enorm en ik wil je graag aanmoedigen om op deze manier verder te werken.

Je smaragdlibel is ten onrechte aan het oog van de HOF samensteller(s) voorbij gegaan. Het is wat mij betreft 1 van de origineelste benaderingen van het libellenthema die ik hier in heel lange tijd gezien heb.

Proficiat, dit is echt showcasewaardig materiaal.
                Last edited by pendragon; 7 mei 2009, 00:12.
                Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  Het aantal reacties die een foto krijgt in showcase staat al lang niet meer in verhouding tot de kwaliteit van wat er gepost wordt. Amper 6, nu 7, voor twee foto's die echt af zijn.

Niet van wakker liggen zou ik zeggen. Je libel is een van de weinige die recent gepost werden (in deze pose) die toont hoe het moet: volledig scherp van vleugeltip tot vleugeltip en van kop tot staart. Ook bij die vlieg zit de scherpte bangelijk goed. Enige suggestie die ik kan geven is dat je misschien het out of focus haartje achter de vlieg kunt wegklonen.

Ik heb even de tijd genomen om alle foto's te bekijken die je het voorbije jaar gepost hebt. De evolutie is enorm en ik wil je graag aanmoedigen om op deze manier verder te werken.

Je smaragdlibel is ten onrechte aan het oog van de HOF samensteller(s) voorbij gegaan. Het is wat mij betreft 1 van de origineelste benaderingen van het libellenthema die ik hier in heel lange tijd gezien heb.

Proficiat, dit is echt showcasewaardig materiaal.
                  Bedankt voor de positieve reactie , ik heb de foto aangepast en het haartje weggekloond.
                  Wat betreft de foto van de smaragdlibel vond ikzelf ook zeer geslaagd en hoopte hiermee mijn eerste HOF intrede te scoren (was wel een beetje teleurgesteld nadat ik zag welke foto's ze hadden geselecteerd in de HOF).
                  Ik hoop toch nog eens een foto te scoren in de HOF.
                  Groetjes Rudi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rudibo Bekijk bericht
                    Bedankt voor de positieve reactie , ik heb de foto aangepast en het haartje weggekloond.
                    Wat betreft de foto van de smaragdlibel vond ikzelf ook zeer geslaagd en hoopte hiermee mijn eerste HOF intrede te scoren (was wel een beetje teleurgesteld nadat ik zag welke foto's ze hadden geselecteerd in de HOF).
                    Ik hoop toch nog eens een foto te scoren in de HOF.
                    Groetjes Rudi
                    Zie ik het verkeerd of is er iets misgelopen bij het wegklonen? Toen ik de foto gisteren bekeek was hij messcherp. En nu zie ik een onscherpe vlieg.
                    Meer foto's op mijn website

Comment

De Viervlek is erg mooi. Ik houd van de soberheid van het kleurenpalet hier. Geeft de foto een eigen sfeer. Knap gewoonweg.
                      Ik heb ze voor je aanpassing niet gezien, maar mis ook scherpte op de vlieg
                      En via de link in de reactie van Pendragon, ben ik naar je smaragdlibel "gevlogen". Dat die niet in de HoF is geland, is mij eerlijk gezegd ook een raadsel.
                      Marleen
                      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                        Zie ik het verkeerd of is er iets misgelopen bij het wegklonen? Toen ik de foto gisteren bekeek was hij messcherp. En nu zie ik een onscherpe vlieg.
                        Inderdaad ik heb terug de goede foto geplaatst,had de verkeerde geplaatst.

Comment

Prachtig
                          Groetjes Hilde
                          http://hildeg.smugmug.com/

Comment

Working...
                          X