Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hommeltje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hommeltje

Ik ben niet zo van de macro, maar dit beestje zat zo lekker tussen de bloemen vanmorgen zodat ik het niet kom laten om er een paar plaatjes van te schieten.

Gemaakt met de Panasonic LX3

1

2

3
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Re: Hommeltje

das mooi, vooral die tweede.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie reeks hoor

Ik zou de derde zeker als topper aanduiden moest die witte stoel (denk ik toch) er niet opgestaan hebben. Nu vind ik de eerste de betere.

De tweede zou denk ik beter tot zijn recht komen als je hem aan kwartslag zou draaien. Dan gaat het diertje je recht aankijken.
      Greetz,
      Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CougarX Bekijk bericht
        Mooie reeks hoor

Ik zou de derde zeker als topper aanduiden moest die witte stoel (denk ik toch) er niet opgestaan hebben. Nu vind ik de eerste de betere.

De tweede zou denk ik beter tot zijn recht komen als je hem aan kwartslag zou draaien. Dan gaat het diertje je recht aankijken.
        Goed opgemerkt.
        Ik was weer te snel met plaatsen.
        Ik heb je opmerking serieus genomen en direct aangepast, bedankt voor je oplettendheid.

Gr Kees
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Yep, de tweede komt nu zeker meer tot zijn recht
          Greetz,
          Dirk

Comment

Working...
          X