Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het licht gevangen in frêle vleugeltjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het licht gevangen in frêle vleugeltjes

Nikon D200 + Tamron 180mm macro op statief. Opname aan de tuinvijver enkel met natuurlijk licht. Voor andere info zie de exif.
    Meer foto's op mijn website

Re: Het licht gevangen in frêle vleugeltjes

Een woord PRACHTIG

mvg noellie

Comment

Veel kan je hierop niet zeggen, enkel met bewondering naar kijken
      Greetz,
      Dirk

Comment

Knap hoor.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Amai, je tweede is het helemaal

VG,

Hilde
          Flickr

Comment

Beide heel mooi, maar de 2e heeft toch iets meer vanwege het mooie licht- kleurenspel in de vleugeltjes.. knap vastgelegd..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
              Beide heel mooi, maar de 2e heeft toch iets meer vanwege het mooie licht- kleurenspel in de vleugeltjes.. knap vastgelegd..
              Voor mij idem. Erg mooi.
              Marleen
              It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
              http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Heel erg mooi
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                  Ik volg, hier kan je uren naar blijven kijken
                  groetjes Pascal
                  Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
                  mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

Alles is zo opgezet ik vind niks meer natuurlijk aan die fotos , geposeerde barbie sorry geef mij maar een puur natuur foto en geen kunst fotos met cs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Knap hoor.
                      geen woorden voor ,

xiebu
                      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                      *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xylion Bekijk bericht
                        Alles is zo opgezet ik vind niks meer natuurlijk aan die fotos , geposeerde barbie sorry geef mij maar een puur natuur foto en geen kunst fotos met cs.
                        Je hoeft mijn foto's echt niet mooi te vinden maar het feit dat je ze als kunstfoto's omschrijft is vleiend voor mij. Da's mijn betrachting. De natuur naar een ander niveau brengen.

Maar de indruk geven dat deze foto's gemanipuleerd zijn met CS gaat er over. Het zegt veel over jouw kennis van fotografie.
                        Kijk in de exif, ik werk al jaren met PS elements 4 en gebruik dit enkel om levels en licht goed te zetten.
                        Voor de rest is de foto zoals hij gemaakt is buiten aan de vijver. Niks opgezet, de vuurjuffers komen sedert een week en masse uit de vijver gekropen en ik leg ze vast waar ze zitten. Ik leg ook al jaren uit op het forum hoe ik de foto's maak maar in jouw geval vrees ik dat je geen vragende partij bent, dus waarom zou ik de moeite doen ?

PS. Bij kritiek ga ik altijd op zoek naar fotowerk van diegene die de kritiek levert. Net omdat ik er van uitga dat ik altijd bij kan leren. Toon eens wat voorbeelden van je kunnen, ik ben echt benieuwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xylion Bekijk bericht
                          Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                          Je hoeft mijn foto's echt niet mooi te vinden maar het feit dat je ze als kunstfoto's omschrijft is vleiend voor mij. Da's mijn betrachting. De natuur naar een ander niveau brengen.

Maar de indruk geven dat deze foto's gemanipuleerd zijn met CS gaat er over. Het zegt veel over jouw kennis van fotografie.
                          Kijk in de exif, ik werk al jaren met PS elements 4 en gebruik dit enkel om levels en licht goed te zetten.
                          Voor de rest is de foto zoals hij gemaakt is buiten aan de vijver. Niks opgezet, de vuurjuffers komen sedert een week en masse uit de vijver gekropen en ik leg ze vast waar ze zitten. Ik leg ook al jaren uit op het forum hoe ik de foto's maak maar in jouw geval vrees ik dat je geen vragende partij bent, dus waarom zou ik de moeite doen ?

PS. Bij kritiek ga ik altijd op zoek naar fotowerk van diegene die de kritiek levert. Net omdat ik er van uitga dat ik altijd bij kan leren. Toon eens wat voorbeelden van je kunnen, ik ben echt benieuwd.
                          Dat het natuurlijke foto's zijn zonder dat ze bewerkt zijn met PS,daar ben ik van overtuigd.Foto's uit de natuur......da's wel heel iets anders dan deze.Al zijn ze echt knap,zelf heb ik meer voldoening van m'n prentjes uit het bos en de weide en.......nog steeds uit de hand.
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                            Al zijn ze echt knap,zelf heb ik meer voldoening van m'n prentjes uit het bos en de weide en.......nog steeds uit de hand.
                            Ik maak mijn foto's dan ook niet voor jouw maar wel voor mijn voldoening hé

Comment

prachtige fotografie

groetjes caroline
                              Niet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.

Comment

Working...
                              X