Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alles is zo opgezet ik vind niks meer natuurlijk aan die fotos , geposeerde barbie sorry geef mij maar een puur natuur foto en geen kunst fotos met cs.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Knap hoor.
geen woorden voor ,
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Alles is zo opgezet ik vind niks meer natuurlijk aan die fotos , geposeerde barbie sorry geef mij maar een puur natuur foto en geen kunst fotos met cs.
Je hoeft mijn foto's echt niet mooi te vinden maar het feit dat je ze als kunstfoto's omschrijft is vleiend voor mij. Da's mijn betrachting. De natuur naar een ander niveau brengen.
Maar de indruk geven dat deze foto's gemanipuleerd zijn met CS gaat er over. Het zegt veel over jouw kennis van fotografie.
Kijk in de exif, ik werk al jaren met PS elements 4 en gebruik dit enkel om levels en licht goed te zetten.
Voor de rest is de foto zoals hij gemaakt is buiten aan de vijver. Niks opgezet, de vuurjuffers komen sedert een week en masse uit de vijver gekropen en ik leg ze vast waar ze zitten. Ik leg ook al jaren uit op het forum hoe ik de foto's maak maar in jouw geval vrees ik dat je geen vragende partij bent, dus waarom zou ik de moeite doen ?
PS. Bij kritiek ga ik altijd op zoek naar fotowerk van diegene die de kritiek levert. Net omdat ik er van uitga dat ik altijd bij kan leren. Toon eens wat voorbeelden van je kunnen, ik ben echt benieuwd.
Je hoeft mijn foto's echt niet mooi te vinden maar het feit dat je ze als kunstfoto's omschrijft is vleiend voor mij. Da's mijn betrachting. De natuur naar een ander niveau brengen.
Maar de indruk geven dat deze foto's gemanipuleerd zijn met CS gaat er over. Het zegt veel over jouw kennis van fotografie.
Kijk in de exif, ik werk al jaren met PS elements 4 en gebruik dit enkel om levels en licht goed te zetten.
Voor de rest is de foto zoals hij gemaakt is buiten aan de vijver. Niks opgezet, de vuurjuffers komen sedert een week en masse uit de vijver gekropen en ik leg ze vast waar ze zitten. Ik leg ook al jaren uit op het forum hoe ik de foto's maak maar in jouw geval vrees ik dat je geen vragende partij bent, dus waarom zou ik de moeite doen ?
PS. Bij kritiek ga ik altijd op zoek naar fotowerk van diegene die de kritiek levert. Net omdat ik er van uitga dat ik altijd bij kan leren. Toon eens wat voorbeelden van je kunnen, ik ben echt benieuwd.
Dat het natuurlijke foto's zijn zonder dat ze bewerkt zijn met PS,daar ben ik van overtuigd.Foto's uit de natuur......da's wel heel iets anders dan deze.Al zijn ze echt knap,zelf heb ik meer voldoening van m'n prentjes uit het bos en de weide en.......nog steeds uit de hand.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment