Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlieg met prooi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlieg met prooi

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
    De BG is erg vlekkerig (links gedeelte dus). Er is een woord voor hetgeen ik zie, maar ik kan er niet op komen. Iets mis gegaan met de bewerking?
    'k Ben eens mijn mapke 'ingedoken'...dat moet gebeurd zijn door 't verkleinen . Het groot bestand heeft dit niet, maar als ik dat verklein in PS zie ik die vlekken er weer doorkomen
    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

Comment

Ik zal hier wel weer de lastige vent zijn met mijn bemerkingen. Maar deze foto vind ik niet goed Jackske. Het verwondert me zelfs dat je ze post, je kwaliteiten kennende.

Ik vind de contrasten veel te hoog, de hoek waaronder gefotografeerd is toont het slachtoffer amper en (spreek me vooral tegen) dit lijkt me een zware crop te zijn. Er zit te weinig detail in de vlieg.

Waarom in hemelsnaam werken op ISO 100 ? Je hebt een sluitertijd van amper 1/25 bij f/9. Dat is vragen om minder detail in je foto.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
        Ik zal hier wel weer de lastige vent zijn met mijn bemerkingen. Maar deze foto vind ik niet goed Jackske. Het verwondert me zelfs dat je ze post, je kwaliteiten kennende.

Ik vind de contrasten veel te hoog, de hoek waaronder gefotografeerd is toont het slachtoffer amper en (spreek me vooral tegen) dit lijkt me een zware crop te zijn. Er zit te weinig detail in de vlieg.

Waarom in hemelsnaam werken op ISO 100 ? Je hebt een sluitertijd van amper 1/25 bij f/9. Dat is vragen om minder detail in je foto.
        Jan,

't Is een redelijk cropke ja...'k zal me eens een nief brilleke moeten aanschaffen peins ik
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

Comment

Working...
        X