Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
die is wel heel speciaal hoor
mooi komt goed tot z'n recht met die zwarte achtergrond
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heey Devid,
Altijd goed voor een mooie plaat
Ik Volg Lilybie hierin, maar...
Ik vind het kader te smal voor zo'n grandioos beest.
aan beide zijden een anderhalve cm zwart erbij en je plaat staat echt als een huis.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ewel Devid, ik vind dit een rare snuiter ! Als ik de foto eerst zag, dacht ik helemaal niet aan een wesp (behalve dan door je titel). Anders, wel mooi.
Marleen
Mijn wespenfobie deed me bijna spontaan gaan lopen
Ik zie het beestje in elk geval veel liever op jouw foto dan in 't echt...
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
Comment