Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hoi Jacky, de scherpte van de dovenetelwants vind ik geweldig.
Met daarbij een fraaie compo en de belichting ook goed neergezet, zeker gezien het witte van de wants.
Helaas zie ik geen exif-gegevens
Mijn gevoel zegt namelijk dat de achtergrond vervaagd is. Ik vind namelijk de onscherpte op het steeltje onnatuurlijk uitzien.
Ik kan me uiteraard vergissen hierin, maar ben benieuwd of je inderdda vervaging hebt toegepast.
Uit de foto haal ik volgende exifdata, weet niet of die relevant is.
Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2009:04:05 14:11:45
Beschrijving: SONY DSC
Camerafabrikant: SONY
Cameramodel: DSLR-A700
Software: http://www.idimager.com
Belichtingstijd: 0,05
F-getal: 13
Belichtingsinval: -0,7
Belichtingsinstelling: 3
ISO-waarde: 200
Brandpuntafstand: 105
Bedankt Soeki Wan
@ cookiemonster:
Er was een beetje ruis, daarvoor heb ik een beetje 'vervaagd' met de tool...vervagen
Zelf stond ik ook verbaasd van de onscherpte van het steeltje, dit is ook al zo in mijn rawbestandje
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment