Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik denk dat het hier meer over de stijl van de fotograaf gaat de een heeft graag fel belichte en de andere soft kleurige, maar eerlijk in de fel belichte zijn de originele kleuren wel weg, het oranje is inderdaad heel en het blauw bijna zwart terwijl het groen wit uitslaat , passop ik zeg niet dat het fout is, maar hier bij deze foto heb je dat niet als ik de foto's van duindistel bekijk dan zijn zen fotos allemaal naar de softe kant maar dat zal zijn stijl zijn en ik kan hem geen ongelijk geven hij maakt mooie foto's allee voor mij toch en voor veel anderen ook denk ik.
Punt is dat het oranje veel feller wordt naarmate er meer licht op komt.
Het groen slaat niet wit uit, bij een gezonde plant (géén snijbloem - mijn plant staat in een 60cm kuip en is meer dan 2 meter hoog met tientallen bloemkoppen) ligt er een witte waslaag op de bloemen. En jongens, geel is met een "g" hé
Comment