Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie 'warme' kleuren en knap belicht. Ik moet mij dringend weer eens tussen de kleine beestjes begeven...maar ik krijg die 17-40 niet van mijn toestel.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
mss rond de rechtervoelspriet nog iets zwarter maken
Feitelijk is die achtergrond donkergroen devid, maar ik heb gemerkt dat sommige monitors (zoals mijn iMac op kantoor) die meer zwart dan groen weergeven.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Feitelijk is die achtergrond donkergroen devid, maar ik heb gemerkt dat sommige monitors (zoals mijn iMac op kantoor) die meer zwart dan groen weergeven.
Heb je die iMac al gekalibreerd Hans?
Want hier op mijn iMac is de BG donkergroen.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
toch rare jongens die mac's
komt op mijn gekalibreerd scherm vrij zwart over , enkel rond dit rechtervolspriet en in het midden onder het takje
Comment